🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 233721) آذر 1, 1399 

 

پرسید: گلم هی گله کردن تا کی
در ذهن خودت ولوله کردن تا کی

معشوقه نبودی تو بیا یادم را
از سر تو درآ حوصله کردن تا کی

#سحر_فرجی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. 🌹🌹💐💐💐🌷🌷

  2. درود بزرگوار زیبا بود💐🌿🌹

  3. درودها مهر بانو

    رباعی قشنگی بود و حرف حساب

    سر وزن و با ارتباط عمودی و افقی پایدار

    دستمریزاد 💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا