🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلی

(ثبت: 233215) آبان 15, 1399 

 

جرعه جرعه شهدِ نگاه…
نوش نوش لبان در حسرت‌ِ
دوام آغوش، تر….
بوسه بوسه براندام
داغ معشوق….
قلبی برای عشق وسیع تر….
سایه گسترانیده در من
غروب زیبایی…
آری مرگ ،
مجنونی واله و حیران
در بستر سرد و بی روح…
چنان جامه ی
حریر عشقی بر
تنِ عریان دوخته…
گویی شبی نزدیک
به وصال خواهد رسید.

#سحرفرجی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    درود بر شما بانو فرجی گرانقدر

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها مهر بانو
    خرسندم که باز هم از قلم شما میخوانم
    شادان و نویسان باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا