🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 232980) آبان 8, 1399 

 

در مسند یوسف چو نشینی خوش باش
گر جامه دریدی……. بشود رازت فاش

عشقی که زند بر دل و دینت آتش
یا پیر کند….. یا که بمیراند کاش

#سحرفرجی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1399

    سلام و احترام

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان بانو فرجی گرامی

    💐🙏💐

  3. اکبر رشنو

    آبان 8, 1399

    درود
    بر شما

    ودستمریزاد و🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  4. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها خانم فرجی
    زیبا و خوش حس سروده بودید
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا