🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بسرایم تو را

(ثبت: 222401) بهمن 24, 1398 

 

دوست دارم سخنسرا بشوم/

صاحب شعر باصفا بشوم/

تنگدل سوی دلگشا بشوم/

بسرایم تو را.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 24, 1398

    شاعر شعر باصفایی

    استاد ارجمند جناب رضاپور عزیز

    پیامی گویا در خدمت بشر

    تقدیمی : 💐

    با بیان سحری مبینی آشنا
    شعر را صاحب زمانی ای رها

    گفته را قبل از عملکردی نهان
    بین خلقی با عملکردی نما

    ولی اله بایبوردی

    24 / 11 / 1398

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 24, 1398

      درود و سپاس فراوان تان🙏❤️🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

  2. علی معصومی

    بهمن 25, 1398

    درود و ارادت

    جناب رضاپور نازنین
    زیبا سروده ای
    🌿🌿🌸🌺🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا