🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …بغض گلویت…

(ثبت: 217653) آذر 13, 1398 

 

چقدر دیر رسیدم
که شتابان
دل به تاریکی سپردی
تا رد پایت را
در کهکشان عاطفه
گم کنم
و آن لحظه که بغض گلویت
ترکید
اشکهایت را هرگز ندیدم
آری خیلی دیر رسیدم
به اندازه ای که
لبخندتو را
هرگز ندیدم…

حامدنوروزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درود بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا