🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 7110) آبان 23, 1397 

???????? بغض ????????

امشب ای ماه دلم بغض دلم ناشکن است 
شعر بی واژه ی من از دل یک پر سخن است 
????????????
آه من حنجره را می شکند از غم دل 
این شکستن همه از عاشقی و عشق زن است 
????????????
بغض این زن که به خود شاعره گفته است منم 
خون دل می خورم این شاعره یک یاسمن است 
????????????
می شوم پرپر و افسرده و یک سینه غزل 
شعر و اشعار دلم گور و غزل در کفن است 
????????????
عاقبت زنده به گور این غزل و شاعره جان 
خسته ام می روم و شاعره ام بی بدن است 
????????????
مردنم جان مرا راحت و آسوده کند 
مرگ من مرگ تن و مرگ تن و مرگ تن است 
????????????
اشتباهی به جهان آمده ام از دل مهر 
کار من رفتن از این خلسه ی دلهاشکن است 
????????????
مردم دور و برم فارغ ازاین خوبی و مهر 
گرگ و سنگند و یخی زشتی شان در دهن است 
????????????
عاقبت از همه کس حرف و سخن مانده به جا
حرفم این است که آخر غزلم در وطن است 
????????????
جان من روح غزل مردنت اینجا چه خوشست 
درد این سینه ی من درد کهن در کهن است
????????????
#روح_الغزل 
شکیبا درخشانی 
????
????????
????????????

✔️ @Roholghazal ✔️

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):