🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای قلب

(ثبت: 7200) آذر 7, 1397 
خدای قلب

????????      خدای قلب    ????????

ای که زبان حال من از دل من بخوانده ای 
ای که در این خیال من تک تو فقط بمانده ای 
????
شعر من از دلم شده تا ز تو گویم این غزل 
بر همه عاشقانه ها شعر مرا رسانده ای 
????
چون شدم عاشقت چنین از همه دل بریده ام
وه که چه خوش خصال خود بر دل من نشانده ای 
????
عکس تو سایه ام شود سایه من بگشته ای 
بر دل زار و عاشقم سایه بگسترانده ای
????
فکر مرا بخوانده ای از دل بیقرار من 
چون تو شدی قرار من ترس دلم تو رانده ای 
????
من به همین دقیقه ها در خود جنتم گلم 
جنت من تو بوده ای دوز خ من رهانده ای 
????
من به تو مبتلا شدم تا تو شوی دوای من 
درد و دوای من تویی قلب مرا ستانده ای
????
من به تو سجده می کنم چون تو خدای قلبمی 
غیر خودت درون من از دل من تکانده ای 
????
کفر من ار همین بُوَد بوسه به کفر خود زنم 
مجرم عشق قلبی ام بر دلم این خورانده ای 
????
مرغ سحر ، روح غزل کافر عشق او شدم 
ای تو دلیل عشق من از دل من چه خوانده ای
????
#روح_الغزل 
شکیبا درخشانی 
✔️ @Roholghazal ✔️
https://t.me/Roholghazal ❤️

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا