🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی شکیبا درخشانی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: تبریز
بیوگرافی:
آخرین اشعار شکیبا درخشانی

خدای قلب

شکیبا درخشانی 07 آذر 1397

????????      خدای قلب    ????????

ای که زبان حال من از دل من بخوانده ای 

خوانش: 305

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

بغض

شکیبا درخشانی 23 آبان 1397

???????? بغض ????????

امشب ای ماه دلم بغض دلم ناشکن است 

خوانش: 323

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

درونم زندگی کردی

شکیبا درخشانی 19 آبان 1397

???????? درونم زندگی کردی ????????

ترا با من چه می باشد که من دور از تو مخمورم  

خوانش: 215

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

دلبر جان

شکیبا درخشانی 12 آبان 1397

❣❣❣????دلبر جان????❣❣❣

تو فقط باش به پیشم همه غم ها به کنار

خوانش: 1064

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

دوش

شکیبا درخشانی 04 آبان 1397

????……دوش…….????

هر چه کردم که کنم عشق  تو خاموش نشد 

خوانش: 305

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2