🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوش

(ثبت: 6953) آبان 4, 1397 

????……دوش…….????

هر چه کردم که کنم عشق  تو خاموش نشد 
اشتیاقم به تو افزون شد و  بی جوش نشد 
☔️
با جنون چونکه در آمیخته شد عشق و خیال
کور و کر گشتم و این گوش من آن گوش نشد 
☔️
لحظه ها چون به تماشای رخت صرف شدش 
آن شکیبات دگر عاقل و  باهوش نشد 
☔️
هر که مجنون بشود حال مرا می فهمد 
غیر آن جام لبت جام دگر نوش نشد 
☔️
سینه ام را به جز عشقت به چه تلفیق دهم 
جز به آغوش تو این سینه به آغوش نشد 
☔️
بوی عشق از بدنت در همه جا لبریز است 
عشق پاکت به همه بانی پاپوش نشد 
☔️
عشقت از هر طرفی راه مرا بست دگر 
چون نشستی به دلم عشق تو مخدوش نشد
☔️
بعد آن شب شدم عاشق به دلش روح غزل 
بعد آن شب دگر این لیل و شب آن دوش نشد
☔️
#روح_الغزل 
شکیبا درخشانی

✔️ @Roholghazal ✔️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا