🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر جان

(ثبت: 7030) آبان 12, 1397 
دلبر جان

❣❣❣????دلبر جان????❣❣❣

تو فقط باش به پیشم همه غم ها به کنار
غصه ها می رود از یاد در آغوش بهار 
????????????
چون وجودم به محبت شده آغشته کنون 
عاشقم عاشق آن فرد که باشد چو قرار
????????????
علت از عاشقیم قلب نگارست فقط 
علت از عشق و جنون قلب نگارست نگار 
????????????
عاشقم من به همین دلبر طناز خودم 
دائما چشم و رخش ناز خمارست خمار
♥️♥️♥️
دلبر دلبر دلبر که ببردی دل من 
دلبرم دلبر من دلبر والاست ز یار 
????????????
تو فقط بوسه بزن جرم و گناهات به من 
فکر جرمش نکنی بوسه حلالست ببار
????????????
می شوم صید دلت باش تو  صیاد دلم 
تو که صیاد شوی صید تو گردم چو هَزار
????????????
تو فقط خنده بکن تا که غم از دل برود 
تو که خندی غم من می کند از قلب فرار 
????????????
گر چه دل پیر ولی با تو دلم خوب و جوان 
با تو خوبم همه جا خوبی احوال شعار
????????????
شعر روح الغزلم از چه نشسته است به دل 
چون بگفت از صفتت طعم غزل گشت انار
????????????
#روح_الغزل 
شکیبا درخشانی 

✔️ @Roholghazal ✔️

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا