🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بلبل

(ثبت: 258443) فروردین 26, 1402 

 

هی تحت فشار می گذارد گل را
تا اینکه کنار می گذارد گل را

با چهچهه های دلفریبش عمریست
بلبل سرکار می گذارد گل را

 

سارا قره تپه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    فروردین 26, 1402

    سلام و درود
    شاعرانگی هایتان مستدام🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1402

    هی تحت فشار می گذارد گل را
    تا اینکه کنار می گذارد گل را

    با چهچهه های دلفریبش عمریست
    بلبل سرکار می گذارد گل را

    👏👏👏👏👏👏👏👏

    سلام َسارا خانم گرامی
    به به
    هزاران درود و صدهزار آفرین
    بدیع و زیبا.
    ‌شک ندارم اگر در کتابی نشر یابد جاودانه خواهد شد و ورد زبان ها

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سارا قره تپه

      فروردین 26, 1402

      سلام و درود
      بسیار سپاس از محبت شما.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا