🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن های مدرن

(ثبت: 258442) فروردین 25, 1402 

 

عمریست که چشم روی دنیا بستیم
از خوردن خون دل خود سرمستیم

زن های مدرن، آه! غم های مدرن
ما زنده به گوران معاصر هستیم…

سارا قره تپه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1402

    عمریست که چشم روی دنیا بستیم
    از خوردن خون دل خود سرمستیم

    زن های مدرن، آه! غم های مدرن
    ما زنده به گوران معاصر هستیم
    سلام سارا خانم شاعر

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید

    امیدواریم از اشعار زیبای تان بیشتر استفاده کنیم.

    🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سارا قره تپه

      فروردین 25, 1402

      سلام و عرض ادب. بسیار سپاس از لطف شما

  2. پروانه آجورلو

    فروردین 27, 1402

    خوش آمدید مهربانو
    قلمتان نویسا🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا