🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک

(ثبت: 258561) فروردین 28, 1402 

 

بازار تو در مزرعه داغ است فقط
هر چند که پیشه ات نفاق است فقط

بیخود به امید باز شاهی منشین
این شانه لیاقتش کلاغ است فقط

قافیه ی مصراع دوم را آگاهانه به کار بردم.

سارا قره تپه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1402

    سلام و درود
    بسیار بسیار زیباست
    لذت بردم
    بیت دوم شاهکار است
    قوافی صحیح و هیچ مشکلی ندارد و مرسوم است
    بازارِ تو در مزرعه داغ است فقط
    هر چند که پیشه ی نفاق است فقط
    بیخود به امید بازِ شاهی منشین
    آن شانه لیاقتش کلاغ است فقط

    بازارِ تو در مزرعه داغ است فقط
    هر چند که پیشه ات نفاق است فقط
    بیخود به امید بازِ شاهی منشین
    آن شانه لیاقتش کلاغ است فقط

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 28, 1402

    درود بر شما
    🌺🌹🌺🌹🌿🍃

  3. پروانه آجورلو

    فروردین 28, 1402

    درود
    👏👏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا