🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بند کلام

(ثبت: 233290) آبان 17, 1399 

سپکو

هر بند کلام را
بر روی بندی گذار
رخت کینه در خفا
عاصی کند
یکدل پُرشُستشو
گر زانوی غم گیری بی گفتگو
دودمانت را آتش زند، بند کلام بی گفت و شنود

منوچهر فتیان پور(راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. منوچهر فتیان پور

    آبان 22, 1399

    درودها بر استاد رشیدی عزیز
    صفحه شعرم را با حضورتان منور کردید
    🙏در پناه خدا🙏

  2. منوچهر فتیان پور

    آبان 22, 1399

    درودها برهمشهری بزرگوار بانو مینا یارعلی زاده
    صفحه شعرم را با حضورتان منور کردید
    🌹سپاس از حضورتان🌹

  3. منوچهر فتیان پور

    آبان 22, 1399

    🌹سپاس از حضورتان بانوی بزرگوار مینا امینی🌹

  4. منوچهر فتیان پور

    آبان 22, 1399

    🌹سپاس از حضورتان🌹
    🙏جناب مازیار نزادیان🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا