🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارآمد

(ثبت: 5819) فروردین 22, 1397 
بهارآمد

بهار آمد ، ولی غمگین و خسته
تبر ، لبخند جنگل را شکسته
به جای موج آب و رقص ماهی
علف بر دامن هامون نشسته

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 23, 1397

     سر بلند باشی

  2. درود بر شما، زیبا بود.

  3. ابوالقاسم کریمی

    فروردین 26, 1397

    از شما دوستان خوب متشکرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا