🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار آرمان

(ثبت: 221974) بهمن 15, 1398 

 

ميان ديـــده و رويا نگـــــاري مهربان آمد

درآن ايام فرخنده به جان روح و روان آمد

شقايق مي شگفت آن دم به خون عندليبانم

هزاران گل پريشـان شـــد بهار آرمان آمد

هواي سرد جان فرسا به دل مي زد چنگي را

به شوق گلشن زيبـــا نـــداي عاشقان آمد

محبت در دلم جوشيــد مثال غرش رودي

تبسم در دلــم غلتيـــد وقار عارفان آمد

پديد آمــد در آن ايـام هزاران لاله سوسن

دميده فجــر زيبايـي همـاي شاكران آمد

دمي بر خيــز هجرانم به ديدار شقايق ها

براي صيد كركسـها بدست تير و كمان آمد

هجران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا