🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی

(ثبت: 223629) اسفند 18, 1398 

 

يا علي

ماه مي آيد به ديدار نگاهــــت يا علي

جسم و جانم مي شود هر دم فدايت يا علي

ما گدايان رهيم و تو شهنشاهي مرا

كل مظلومــــــان عالـــم انتظارت يا علي

مرهم دردم تويي و دولت فقـرم تويـي

اشک چشمانم بشويــــد راه راهت يا علي

عدل و انصاف و مروت از تو گشته يادگار

كاخ شــدادان بريــــــزد از نگاهت يا علي

كفر دنيا را گرفته شیعيان در ظلم و جور

بي تو عالم بي نصيب است از صفايت يا علي

چشم هجران مي شود بيدار تا بيند تو را

مي شود در روز وصلت خاك پايت يا علي

هجران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 18, 1398

    سلام

    زاد روز مولود کعبه مبارک

    دستمریزاد استاد

    اجرتان با ولایت

    تقدیمی : 🌸

    یادِ والایی کنی ، مؤلا علی
    امّتی را چون نبی ،آبا علی

    ای پدر امّت جهانی کن نظر
    امّتی را رؤیتی ، هر جا علی

    ولی اله بایبوردی

    18 / 12 / 1398

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  2. علی معصومی

    اسفند 18, 1398

    یا علی
    💐💐🌺💐🌺💐🌺💐🌺👏

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1398

    سلام و احترام
    به منظور پویایی بیش تر سایت و همیاری میان اعضا،
    لطفا در انتخاب آثار برتر هفته، شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/223580/–2

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا