🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روح جوان

(ثبت: 223101) اسفند 10, 1398 

 

سر نخ شعر من از جور زمان گم شده است
آه من در نفـــس پير و جوان گم شده است

شور عشق و هوس مستي ز گلزار گذشت
ما ز گرداب بـــــــــلا روح روان گم شده است

عشق ديگر به ضيافت نرود خسته و پير
تير در دستم و ديدم كه كمان گم شده است

آهوان در دل صحرا به چرا مشغولند
كيست تا صيد كند تاب و توان گم شده است

يا رب اين شعر مرا شعر سخن پرور كن
چه كنم جان سخن ورد زبان گم شده است

تو كه هجران ننوشتي سخنت بهر چه بود
مي توان گفت كه آن روح جوان گم شده است

هجران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اسفند 10, 1398

    🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 11, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    اسفند 12, 1398

    درود ها بر شما
    جناب عماری نازنین
    قلم دلنواز تان زیباست
    روزگار بر مدار

    بداهه ای تقدیم:

    گفته بودی که، که هستی و که را می جوئی؟!
    وای بر من که دگر نام و نشان گم شده است
    🌸🌷🌸🌸

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 13, 1398

    سلام بزرگوار!
    از جناب عالی دعوت می شود در رای گیری برگزیدگان هفته،
    همراه مان باشید:
    http://sherepaak.com/223188/-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا