🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 233685) آذر 19, 1399 

 

مثل بهار می مانی
جانم که می گویی
جهانم
سبز می شود

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1399

    سلام

    درودتان

    🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌹

  2. مينا امينی

    آذر 19, 1399

    سلام هنرمند
    خوش آمدیدبه جمع شعر پاکی ها
    مانا باشید به مهر🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا