🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 266164) آذر 19, 1402 

 

آها ی آهای بهاره

عید آمد دوباره

سبزه و شکوفه داره

گل‌های زیبا داره

میوه‌های خوش آب و رنگ

آسمون خیلی قشنگ

درختا از خواب پا میشن

پرنده ها آواز می خونن

پروانه ها شادی می کنن

با گلها بازی می کنن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. آذر 23, 1402

    سلام سلامت باشی بهراد جان 🌹

  2. مهدی سیدحسینی

    آذر 23, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

    • بهراد حجتی

      آذر 24, 1402

      سلام تشکر جناب استاد سید حسینی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا