🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهترین نعمت…

(ثبت: 217541) آبان 15, 1398 
بهترین نعمت…

‌«به نام خدا»

از جهان شِکوِه بی سبب نکنیم
بی سبب شِکوِه زیرِ لب نکنیم
بهترین نعمتِ خدا خودِ اوست
پس از او غیر از او طلب نکنیم.

«مهران اسدپور»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):