🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهترین واژه(مادر)

(ثبت: 235967) بهمن 15, 1399 

 

ای بهترین واژه برای عشق
ای بهترین معبود برای پرستش
از ازل دریای مِهر بوده ایی
کم است
بهشت گر باشد
فرش قرمزِ زیر پایت
ای مقدس ترین واژه در واژگان
مرا به خود بخوان
که نیست جز تو مونسی
ای مرهم دردهای من
عشق را
با تو معنا میشه کرد
خدا را
در محبتت خلاصه میشه کرد
مرا
تا ابد و یک روز
در مامن آغوشت جا بده
که نیست جز آغوشت هیچ مامنی

#مجید_محمدی

#بهترین_واژه

#روز_مادر_بر_همه_مادران_مبارک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 15, 1399

    بسیار زیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

    • مجید محمدی

      بهمن 15, 1399

      سلام و درود ممنونم زیبا نگرید🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا