🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یاد جانباز پرکشیده، محمود رمضان نژاد

(ثبت: 5632) اسفند 12, 1396 

غزل چقدر دلش تنگ می­شود بی­تو!

چقدر خاطره، دلتنگ می­شود بی­تو!

خودت که بال زدی بال. رفته­ای بالا

نگفته­ای که دلم تنگ می­شود بی­تو؟

به جایِ بارشِ آرامشِ لطیفِ صدات

به حُکمِ قطعیِ غم، جنگ می­شود بی­تو

بدون آینه­ی چشمت ای لطافتِ جوی!

چقدر شیشه پُر از سنگ می­شود بی­تو!

بدونِ بودنِ روی تو، خواهشم چه کم است!

چقدر خواسته، کمرنگ می­شود بی­تو!

کشانده­ام دلِ دلتنگ را به چشمِ غزل

غزل چقدر دلش تنگ می­شود بی­تو!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 13, 1396

    درود بر شما

  2. مهران اسدپور

    اسفند 13, 1396

    درودها گرامی…

  3. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1396

    سلام و درود 

    اگر مجالی باشد بهترین  استفاده از فرصت ها خواندن اشعار شاعران عزیز است 

    خدا را شکر  از خوانندگان شعر شما بودم .

    در پناه خدا 

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 13, 1396

      سلام و درود جناب استاد خراسانی عزیز

      شما از معدود بزرگانی هستید که بزرگی و فروتنی را با هم دارید.

      درودها بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا