🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یاد سردار شهید

(ثبت: 220549) دی 15, 1398 

 

به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش

فصل گل دادن و مجنون شدن است
عاشقان! وقتِ “دل افزون” شدن است

دشت، دریاچه ی مِی رنگِ صفاست
موسم خُرّم هامون شدن است

خونِ دل خورد و وفاداری کرد
به وفا، موسم دلخون شدن است

حیف اگر زائر مستی نشوم
فرصت ویژه ی کارون شدن است

بخت، یار دل پر حسرت ماست
بله هنگام همایون شدن است

آمده پیک فراخوانیِ دوست
باز هنگامه ی مجنون شدن است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و عرض ادب
    تسلیت
    دستمریزاد و خانه ی شعرتان آباد
    🌹🙏🌿🌹

  3. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    سلام و احترام محضر استاد گرانمقامم جناب رضاپور عزیز

    شهادت سردار سلیمانی و یاران با وفایش را تسلیت عرض می نمایم

    شهادت شهید گویای حقانیت او ست

    از شعر پاک و آسمانیتان بهره مند شدم

    مأجور باشید

    درود ها

    💐🙏💐

  4. علی معصومی

    دی 15, 1398

    درود و ارادت
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  5. آمده پیک فراخوانیِ دوست

    هر چند تدبیری ، تقدیر چنین بادا

    هر آمدنی را رفتنی باشد …

    دلنمیراد استاد ارجمند

    تقدیمی : 🌺

    همچو مجنون با جنون عشقی نما
    مردِ توحیدی به ایمان برملا

    گر محبّان با بلایی آزمون
    با الهی عشق خالص هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    15 / 10 / 1398

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🌹

  6. سلام و درود و ارادت
    خدمت همه ی بزرگوارانِ جان❤️❤️❤️❤️❤️🙏

  7. سیاوش آزاد

    آبان 20, 1401

    سلام
    روح شهید سلیمانی و سایر شهدا متعالی باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا