🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه های توفانی

(ثبت: 267447) بهمن 12, 1402 

 

چشم های سبز تو در زمستان های برفی،
همیشه یاد آور چمنزارهای سبز بهارند،
چشم سبز و گونه ی سپید و لب سرخ تو،
پرچم جمهوری اهورایی غم زده گان جهان ست،
مژه هایت، نرده های استبدادی ست،
بر گرداگرد زیبایی نگاهت،
عشق، سوار بر قایقی چوبی،
سرگردان ست در دریاچه ی چشم هایت،
تو پلک می زنی،
و انگار شاپرکی بال بال می زند در باغ،
و من همین که پلک می گذارم بر هم،
مدام می تراود از ذهنم رؤیای دل انگیز آزادی .

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بهمن 13, 1402

    سلام مهدی جان

    یه پا داری فرانوشت نویس میشیا

    خوب بود
    آفرین

    • مهدی بابایی

      بهمن 13, 1402

      سپاس از نگاه پر مهرتان، پاینده باشید به مهر

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 13, 1402

    درو
    🌹🌹

    • مهدی بابایی

      بهمن 13, 1402

      درود و سپاس جناب حسینی، پاینده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا