🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 267757) بهمن 27, 1402 

 

هرزگی می‌کنند
چشم ها
از دلهره
نرخ بوسه‌هایم
می‌شکند

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    درود بر شما
    🌸🌸🌸

    • شیدا شهبازی

      اسفند 2, 1402

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا