🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوم

(ثبت: 259931) اردیبهشت 30, 1402 
بوم

نقش سیاه و سفید
می زنیم
بر بوم خاطره ها
می رقصد
زمان در صحنه
بی ما

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 30, 1402

    درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا