🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی بهار….

(ثبت: 246152) اسفند 22, 1400 

 

بوی بهار…بوی یار
آه از این دلتنگی بی قرار
بگو چرا هنوز نیامدی
آه از این دلتنگی
یک درمیان
بوی بهار
بوی خاک خیس خورده
بوی نان…بگو
چرا هنوز نیامدی
چرا……

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1400

    سلام و درود و احسنت بر شما

  2. فاضله هاشمی

    اسفند 26, 1400

    درود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا