🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بِرَهان یا بخوان

(ثبت: 259896) اردیبهشت 28, 1402 

 

روبروی آیینه که ایستادی ،

خودت را خوب برانداز کن .

آیا هاله ای در کنارت میبینی ؟

یا لرزش دستی بر شانه ات ؟

یا سرانگشتانی در گیسوان زیبایت ؟

یا نرمی لبانی بر گونه های گلگونت ؟

گرمی نفسی چه ؟ موهای تنت را سیخ میکند ؟

نه ،

میدانم .

چشمانت را ببند

تمام احساس شو

بیگانه با خویش

فراتر از حس پنجگانه …

نمیتوانی ،

میدانم !!!

برای تو که هیچ ندیدی ،

آنچنان که میدیدمت !!!

سخت است که بیاد آوری

چه رسد به تجسم ،

تو هیچ میدانی ،

وقتی از تلاش روزانه فارغ میگردم

تلاشی دیگر باید ،

تا نبینمت !!!

به کجا بنگرم که نباشی

جای جای این زندگی لعنتی ردّی از توست ،

در هر لحظه و هر جا .

گوش تیز کن ، بشنو

صدای قلب نحیفم را

صدای شکستن و آوار استخوان هایم را

خدا هم دیگر دَخیل نیست .

یا بِرَهان ، یا بخوانم

تابی نمانده در این بیتابی ،

نگنجد دو کَس در یک تَن ،

جانفرساست .

یا بکُش

یا به آغوشم کَش …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 28, 1402

    درود بر شما
    موفق باشید ان شاء الله 🌹🌹

    • علی مکرمتی

      اردیبهشت 29, 1402

      درود بیکران سید بزرگوار
      بنده نوازی فرمودید ، سپاسگزارم🙏

  2. فریبا نوری

    اردیبهشت 28, 1402

    درود. عاشقانه ای پرشور و زیباست.

    • علی مکرمتی

      اردیبهشت 29, 1402

      درودها بانوی شعر ، سپاسگزارم
      آخرین اثرتان به دل نشست بسیار زیبا و روان …👏

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 28, 1402

    درود تان

    • علی مکرمتی

      اردیبهشت 29, 1402

      درود بر استاد رضاپور عزیز
      خرسندم لطفتان شامل حال بنده شد … مستدام باشید 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا