🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سارا (س.سکوت)
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سارا (س.سکوت)

دل خسته از دنیا

سارا (س.سکوت) 26 مرداد 1402

 

جسم تو را در خود گرفته سایه های درد

چهارپاره

خوانش: 285

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

پشت چراغ قرمز

سارا (س.سکوت) 11 تیر 1402

 

وامانده‌ام با کاسه ی صبری که لبریز است از درد

غزل

خوانش: 100

سپاس: 4

یک جهان از عشق

سارا (س.سکوت) 19 خرداد 1402

 

بیگ بنگِ هستیم با یک نگاه آغاز شد

غزل

خوانش: 104

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

پشت غم آباد

سارا (س.سکوت) 27 اردیبهشت 1402

 

پشت سکوت لحظه ها فریاد پنهان است

غزل

خوانش: 218

سپاس: 13

تعداد نظر: 21

باغبان عشق

سارا (س.سکوت) 25 اردیبهشت 1402

 

این شب تاریک کم دارد تو را ای ماه من

غزل

خوانش: 174

سپاس: 6

تعداد نظر: 1