🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگذر

(ثبت: 248895) تیر 11, 1401 
بگذر

 

گفته بودی که می شناسی مان

آشنایی به ناسپاسی مان

بگذر از لطف ناشناسی مان

جز نگاهت مگر پناهی هست؟!

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    تیر 11, 1401

    سلام ودرود برشما شاعرزیباقلم عااالی دستمریزاد
    لذت بردم
    پویا وبرقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا