🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا

(ثبت: 217631) آبان 17, 1398 

بیا
خانه رها کن و بیا !
چند تو خوانم که : بیا
گر چه در آه و ناله ام
سوزم و دم نمی زنم
گر که بود هزار جان، جمله فدای تو کنم
این ور و اون ورکه روم
نمی شود سرای من
خانه من فقط تویی
خانه چرا دگر کنم؟

حامدنوروزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 17, 1398

    🍃🍃🌷

  2. درود بر شما

  3. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    درودها جناب نوروزی گرامی🌺

  4. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    قلمتان نویسا
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا