🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “بیا بتـــــــــاب”

(ثبت: 209756) اردیبهشت 20, 1398 

تورا به قلبِ آسمانی ات
بیا ببین دلم به بند توست
و پای رفتنم شکسته است

و خنجر نبود تو
همان زمان که باوجودبودنت
خیالِ رفتنت به ذهن من رسید
دلِ پر ازبهانه ی مرا
چه بی بهانه میشکافت

بیا ببین که در فراغ تو
شبیه کوهِ ماتمم
شبیه شبنمی که روی برگِ سبز
دلش پر از طراوت و نشاط بودو ناگهان

به یک اشاره بر زمین فتاد
دگر نشانی از شکوه او نبود
به خاکِ تیره نقش بسته بود

چه بی ملاحظه مرا به شب زدی
چه بی درنگ طعمِ لذّتِ مرا
چو جامِ زهرِ بی کسی به لب زدی

ببین مرا که مُرده ام
چه مُهلِکانه ضربه ی خلاص خورده ام
چه مرحمی برای زخم های کهنه ام؟

بیا تو ای تمام ِخواب های من
طلوعِ آفتابِ مهربان ِ من
بیا بتاب بر شبِ سیاه ِ من

مرا ببر به عمقِ عاشقانه ات
ببر به میهمانیِ ستاره ها
ستاره ی کبودِ بخت ِ من
در انتظاردست های توست

مرا ببر
به شب چراغهای کوچه ی قرارهایمان
به چادر سپید بر سرم
به تکیه گاهِ بودنت

بیا دگر
تو را به قلبِ آسمانی ات …

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود

    طلوع مهر ، دل سماوی زیباست

    پایدار باشید

    🌸🌸🌸🌸🌸

  2. درود برشما ارجمند……….بسیار زیبا بود………دستمریزاد …🌹🌹🌹🌹

    • فائزه ناظر

      اردیبهشت 22, 1398

      سپاس فراوان استاد انصاری بزرگمهر 💐

  3. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و احترام محضرتان بانو ناظر گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    💐💐💐💐💐🌹

    • فائزه ناظر

      اردیبهشت 22, 1398

      سپاس از حضور ارزشمندتان جناب مهدی پور گرامی 💐

  4. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    درودها

    آهنگین و زیبا خواندمتان

    امید که نویسان و شادکام باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • فائزه ناظر

      اردیبهشت 22, 1398

      سپاس از حضور و حُسن نظرتان جناب نژادیان محترم 💐

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیبا ست

    اشتباه تایپی صورت گرفته که بنده هم‌متاسفانه وقتی در تایپ عجله می کنم از این اشتباهات فراوان دارم
    مرهم را مرحم تایپ فرموده اید .

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • فائزه ناظر

      اردیبهشت 22, 1398

      سپاس از حضور ثمین تان استاد خراسانی محترم

      بله متاسفانه اشتباه تایپی بوده و یک روز بعد از ارسال متوجه شدم
      که تصحیح باعث به تعویق افتادن مجدد ارسال میشد
      ممنون که تذکر دادید 💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا