🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فائزه ناظر

پروانه پریدی و غریبانه نشستی

بر شانه ی افتاده ام از شدّت مستی

چهارپاره

خوانش: 318

سپاس: 5

تعداد نظر: 17

تعداد نقد: 3

تُنگِ بلورینی

بیشتر نبودم

سپید

خوانش: 338

سپاس: 5

تعداد نظر: 21

فائزه ناظر

سکوت ….

فائزه ناظر 05 مرداد 1398

سکوت میکنم

اما

خوانش: 3937

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

خیالَت حتی

از بودنت هم

سپید

خوانش: 809

سپاس: 7

تعداد نظر: 22

وقتی تمامِ من توئی

دردهایم که هیچ…

سپید

خوانش: 436

سپاس: 12

تعداد نظر: 31

من دوست داشتن هایم را

مدتهاست

خوانش: 740

سپاس: 5

تعداد نظر: 24

تعداد نقد: 2

نگاه کن دراین سکوتِ سرد

مرابه انتهای شب امید نیست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 341

سپاس: 5

تعداد نظر: 18

عمرِ من خواهد رفت

کاش میشد به عقب برگردد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 198

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

بادهای سرد و بی امان

ازمیان شاخه های خشک

شعرنو-نیمایی

خوانش: 207

سپاس: 7

تعداد نظر: 19

تورا به قلبِ آسمانی ات

بیا ببین دلم به بند توست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 203

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

فائزه ناظر

شده یک روز

فائزه ناظر 13 اردیبهشت 1398

شده یک روزدلت تنگ کسی باشد و تو

نتوانی به زبان ،حرف دلت را بزنی؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 241

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

سیل آمد و هر چه را که من داشته ام با خود برد

بی وقفه، به سوئی که مَپِنداشته ام با خود برد

خوانش: 183

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

من دراین روزگارِ وانَفسا

در میان زخمه ها و تیغه و نیش

چهارپاره

خوانش: 352

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

پدرلبخند زد شوری به پا شد

همه غم ها وماتم هافرو ریخت

چهارپاره

خوانش: 449

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

غم هجران تو بی تاب و توان ساخت مرا

سوی هر میکده ای باز روان ساخت مرا

خوانش: 182

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

فائزه ناظر

شک دارم

فائزه ناظر 06 اسفند 1397

من ازين پس به همه عشق جهان شک دارم

من دگر هم به زمين هم به زمان شک دارم

خوانش: 605

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

فائزه ناظر

زخم دل

فائزه ناظر 03 اسفند 1397

بی تو مهتاب شبم باز چه خاموش و سیاه است

روزگار منِ دل خسته و مغموم تباه است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1630

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

بين عقل و عشق ديواري ست از جنس خيال

عقل مي گويد جدايي،،عشق مي گويد وصال

مثنوی

خوانش: 2469

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

زندگي راهروي بي انتهاي خستگي هاست …

زندگي مرزميان ماندن ورفتن…

شعرنو-نیمایی

خوانش: 228

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

گمگشته در حریم عشقم و دلداده در فضای عشق

سرگشته در صفای عشقم و آواره در سرای عشق

خوانش: 189

سپاس: 2

تعداد نظر: 2