🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پروانه ای یا عشق؟

(ثبت: 213774) مرداد 31, 1398 

پروانه پریدی و غریبانه نشستی
بر شانه ی افتاده ام از شدّت مستی

دیوانه و سرمست شدم از رخ ماهت
ماندم! که تو پروانه ای یا عشق ؟چه هستی؟

 

 

 

 

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 1, 1398

    درودتان
    زیبا سروده اید. وزن مصراع آخر قدری تامل می طلبد.🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 1, 1398

    البته وزنش درست است ولی قدری ثقیل ( … ای یا … که البته چون بصورت اِ یا تقطیع می شود، اشکال عروضی ندارد)
    سپاس💐

    • فائزه ناظر

      شهریور 1, 1398

      سلام جناب رضاپور
      ممنونم از توجه و نظرتان 🌺

نظرها 17 
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 31, 1398

    سلام و درود ها

    دیوانه و سرمست شدم از رخ ماهت

    محو در سیمای حیرت آور…..

    از خود بی خود شدن

    دستمریزاد

    تقدیمی :💐

    در چو بستم دیدمش نقش و نشان
    لحظه ای بی خود بگشتم ،شد عیان

    با نگاهی مست ، آرام از درون
    گفتمش یا رب جمالی در میان

    ولی اله بایبوردی

    🍃🍃🌸🌷🌸🍃🍃

    • فائزه ناظر

      مرداد 31, 1398

      سلام استاد بیت های الهی
      حضورتان مایه مباهات است
      سپاس از شعر زیبایی که در صفحه ام به یادگار گذاشتید 💐

      دیوانه وارو واله و مجنون سرشت
      میچرخم و میرقصم چو مرغ بهشت 
      من پیچکم به دور عشق حلقه میزنم 
      این سرنوشتیست که لیلی برای من نوشت

      بداهه منتشر نشده تقدیمتان

  2. سلام بر فائزه خانم فرزانه

    زیبا سرودید بزرگوار

    حق یارتان

    💐🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌿💐

    • فائزه ناظر

      مرداد 31, 1398

      سلام و درود بر استاد فتحی
      حضورتان همیشه باعث خرسندیست
      برقرار باشید به مهر
      🌺

  3. علی معصومی

    مرداد 31, 1398

    🌿🌹🌹🌹🌹

    • فائزه ناظر

      مرداد 31, 1398

      سپاس از حضورتان استادِ غزلهای دل آشنا 🌸

  4. مسیحا یاری

    مرداد 31, 1398

    پروانه ای به سبک بالی عشق
    بر شانه های دل

    • فائزه ناظر

      مرداد 31, 1398

      سلام استاد مسیحا
      خوشحالم که هستید ممنون از تفسیر زیبایتان

      تو همانی که دلم لک زده لبخندش را🌹

  5. “ماندم! که تو پروانه ای یا عشق؟ چه هستی؟”

    درود بانو
    احسنت…………………………..

    • فائزه ناظر

      شهریور 1, 1398

      سلام استاد ترکمان
      ممنون از توجه و نظر ارزشمندتان🌺

  6. امید سعیدی

    مرداد 31, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مسیحا یاری

      شهریور 1, 1398

      امید چرا بی کلام ؟

    • فائزه ناظر

      شهریور 1, 1398

      ممنون از حضورتان جناب سعیدی 🌸🌸

  7. مسیحا یاری

    شهریور 1, 1398

    فهمیدم بلاخره من شمع ام

    • فائزه ناظر

      شهریور 1, 1398

      فارغ از نماد سوختن بودن ، نماد نور بودنش صدق میکنه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا