🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت ….

(ثبت: 212489) مرداد 5, 1398 
سکوت ….

سکوت میکنم
اما
تمامِ سکوتم
پر از..
تکرارِ دوستت دارم هاست
پر از…
لذت ِگفتن
از عشقِ تو
و من
لبریزِ سکوتم…

۴/ مرداد/ ۹۸

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 5, 1398

    سلام

    سرکار خانم ناظر

    سکوت موجب رضاست …

    دستمریزاد

    🌹🌈🌈🌹

    • فائزه ناظر

      مرداد 5, 1398

      سلام استاد بایبوردی بزرگمهر
      سپاس از حضور ارزشمندتان
      وجودتان موجب خرسندی ست 🌺🌺

  2. امیر جلالی

    مرداد 5, 1398

    گاهی سکوت چقدر حرف دارد در دلش …!!!
    گاهی سکوت یعنی همه چیز و همه آن حرف ها و …
    سکوت موجودی زنده است که خیلی دوست داشتنی است.
    درود بر شما

    • فائزه ناظر

      مرداد 5, 1398

      سپاس از تحلیل زیبایتان جناب جلالی ارجمند
      بزرگوارید🌺🌺🌺

  3. درود برشما ارجمند

    سپاس از انتشار شعر زیبا یتان🌿🌺🌺🌺🌿

    • فائزه ناظر

      مرداد 5, 1398

      سپاس استاد انصاری بزرگوار
      حضورتان را سپاس
      زنده باشید و سلامت 🌺🌺🌺

  4. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 5, 1398

    زیباست
    احسنت💐💐در پناه خدا

  5. مرداد 20, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌿👏👏👏
    سکوتم از ر رضایت
    نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا