🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا گل های پرپر را ببوسیم

(ثبت: 258921) اردیبهشت 15, 1402 
بیا گل های پرپر را ببوسیم

بیا گل های پرپر را ببوسیم
لب زرد صنوبر را ببوسیم

بیا در زیر شلاق زمستان
نهال نخل بی سر را ببوسیم
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1402

    بیا گل های پرپر را ببوسیم
    لب زرد صنوبر را ببوسیم

    بیا در زیر شلاق زمستان
    نهال نخل بی سر را ببوسیم

    سلام

    درود بر شما

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. مهرداد مانا

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام
    و آیا این نخل بی سر ، همان ” نخل نوپا ” ی شعر ظهور بنده نیست ؟
    به گمانم باید همگرایی شاعران را باور کرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا