🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “بی تو ترین لحظه”

(ثبت: 253104) آبان 25, 1401 
“بی تو ترین لحظه”

 

وسط بی تو ترین لحظه این زندگی ام
پر از آشوب
پر از خنده ی تلخ
چشم ها،خیره به خواب
و نگاهی که پر از حجم تُهی ست،
با خیالی که فقط
در سر من می روید:
“لمس آرامش آغوش تو
در خلوت خواب”.
ذهن پیراهن من
سخت آغشته به توست.
خوش بحال دورها
مثل آن روز که هم دست شدی با پاییز
که دلم را ببری.
بی تو در بی تو ترین لحظه این زندگی ام
مثل موهای تو در باد، پریشان شده ام.

#دنیا_تیموری
۰۱/۸/۳

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 25, 1401

    سلام دختر نازنینم دنیاااا

    خیلی زیباست
    لذت بردم
    چقدر آرام بخش و لطیف بود

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • دنیا تیموری

      آذر 1, 1401

      سلام گرم منو در پاییزی ترین روزها پذیرا باشید.
      بابا طارق عزیز بسیار دلتنگ شما هستم و صمیمانه خرسندم که نگاهتون مثل همیشه بدرقه اشعارم هست🙏
      بمانید به مهر🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا