🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قرار تان

(ثبت: 242965) آذر 1, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 2

بس که چشم انتظارتان شده ام

غنچه ای از بهار تان شده ام

یار تان، بی قرار تان شده ام

رستگار از قرار تان شده ام

“مَن اَتاکُم نَجا”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما🌺

  2. پیرایه یغمایی

    آذر 1, 1400

    متفاوت و قابل درنگ است
    ممنون عزیز

    آری مَن اَتاکُم نَجا چون:
    مَنْ لَمْ يَأْتِكُمْ هَلَك

    • بسیار سپاسگزارم.
      در پناه نور خداوند باشید🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا