🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قرار قرار

(ثبت: 242973) آذر 8, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 9

با شما چون قرار دل دارم

بی قرارم به عشق دلدارم

بی قرار قرار هستید و

برقرار از قرار دیدارم

مهرتان را به جان خریدارم

چه کند دل که دوست می دارم؟

“بِمُوالاتِکُم…. ”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 8, 1400

    . استاد ارجمند بالاخره بمن خواهید آموخت
    . چگونه سروش بسرایم !!!
    . سئوال مطرح شده این است
    . آیا اندیشه و قلم این کمترین توان آموختن دارد ؟؟
    . نگاهتان پر امید باد 🌸🌿🌸

    • سلام و درود و ارادت
      دوست فرهیخته ام!
      استاد جان!
      نمونه سروش ها و توضیحات لازم در همین سایت، وجود دارد و به آسانی قابل جستجوست.
      همراهی شما عزیز، باعث خوشحالی و دلگرمی ماست.
      🌸🌿🌸🌺🌺

  2. M.h.jaberi

    آذر 8, 1400

    معلمی دلسوز و مهربان

    با شما چون قرار دل دارم🌺🌹

  3. M.h.jaberi

    آذر 8, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا