🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی پناه

(ثبت: 253288) آذر 6, 1401 

 

آن قدر نسیم را ندیده اند

که غمباد گرفت و طوفان شد

و آتش آتش افکند

آرمیده اند

دل و جان گزند

در خون خود

جنازه های تازه ی درختان جنگل بی پناه.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

نظرها 12 
  1. درود بیکران استاد
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود و سپاس بی کران تان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور

    چه غمگینانه زیبا بود…

    پایدار باشید🌷🌺🌸🌷

    • درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      سلامت باشید 🌷🌺🌸🌷🌿

  3. درود بر شما🍃

  4. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    زیبا ست

    از سروش قشنگتان لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏👏🌹❤️

    • درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید
      🌿💐🌿🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌹❤️

  5. استاد جان زیبا بود .
    شعر پیشرو شما اینبار به سپید می‌ماند
    موفق باشید.
    🌺

  6. شاهزاده خانوم

    آذر 6, 1401

    بسیار زیبا و پرمعنا👏👏
    درود بر شما..🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا