🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تار و پود جبر

(ثبت: 5780) فروردین 16, 1397 
تار و پود جبر

نگین خوش تراش دست جَبریم
به زیر تیغ تیز سرد صبریم
می آید موج غم ، از سمت مشکل
ما تنها تار و پود روح ابریم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1397

    سلام و درود 

    بسیار زیبا 

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا