🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تازگی

(ثبت: 235269) دی 19, 1399 
تازگی

 

بوی درد تازه می آید
انگار
یک کوچه آن طرف تر
کسی دارد شعر می پزد …!

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 19, 1399

    💐🌸💐🌸💐🌸💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا