🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاوَل

(ثبت: 258571) فروردین 29, 1402 

 

دوستت دارم را
توی گوشش خواندم
و به تکرار لبش را
با عطش بوسیدم
و تنش را با عشق
من بوییدم.

عطرِ عشقش
عقل و هوشم را بُرد
محوِ اندام ظریف اش بودم
پلک من سنگین شد
ناگهان خوابم بُرد
تاولم ترکیدو
اشک، عشقم را بُرد.

و نسیمی که نوازش می داد
سرِ صبح قلبِ مرا…!
همدم باد شدو
قلبِ رنجورِ مرا
به دلِ خاک سپرد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1402

    سلام

    زیباست
    من در سطر ششم اضافه است

    دوستت دارم را
    توی گوشش خواندم
    و به تکرار لبش را
    با عطش بوسیدم
    و تنش را با عشق
    /من/ بوییدم.

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌱

    • کاوه آشوری

      اردیبهشت 14, 1402

      درود جناب خراسانی
      سپاس از همراهی و انتقاد سازنده شما🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا