🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کاوه آشوری
کاوه آشوری

زیاد و کم

کاوه آشوری 15 اردیبهشت 1402

 

از چه دلتنگ شدی؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 96

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

کاوه آشوری

تاوَل

کاوه آشوری 29 فروردین 1402

 

دوستت دارم را

شعرنو-نیمایی

خوانش: 100

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

کاوه آشوری

نبض

کاوه آشوری 03 آذر 1399

 

گفتی که به دُنبالِ دو چشمانِ منی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 211

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 2