🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیاد و کم

(ثبت: 259224) اردیبهشت 15, 1402 

 

از چه دلتنگ شدی؟
دلخوشی ها کم نیست : مثلا…
🌺🌺🌺🌺🌺
🌺 کاوه 🌺
🌺🌺🌺🌺🌺
یادمه پرسیدی
از چه دلتنگ شدم؟

از شب و خانه و شب تاب
اتاق و غم و مهتاب
ازین دلهره های دلِ بی تاب
دلم تاب بیاور دلکم تاب
خدایا !تویی معبود
منِ بنده تو دریاب.

درست است که کم نیست خوشی ها
ولی کاش شود
گریه شوم بر همهء خوب و بدی ها
و روزی بشوم فارغ ازین دلهره و ترس
که افتاده به جانم
شوم آرام
و دیگر تو نپرسی که چرا دلتنگم
و خوشی ها کم نیست.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام

    موفق باشید

    🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 15, 1402

    و خوشی ها یتان کم مباد
    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا