🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض

(ثبت: 233806) آذر 3, 1399 
نبض

 

گفتی که به دُنبالِ دو چشمانِ منی
در نگاهم تو اگر غرق شوی
جز نگاهت ندهم دل به کسی.

و نشان خواهم داد
قلبِ مجنونِ خودم را
که به هر نبض تو را می خواند
و به فریاد به تو می گوید
دوستت دارم من.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آذر 3, 1399

    درود
    این سروده نیاز به ویرایش دارد
    وبا اجازتون به طریق ذیل
    ویرایش می شود
    با حفظ معنی
    واما شعر ویرایش شده :
    دُنبالِ چشمانِ منی
    در نگاهم تو
    اگر غرق شوی
    جز نگاهت
    ندهم دل به کسی.
    قلبِ مجنونِ
    به هر نبض
    تو را می خواند:
    دوستت دارم
    وبدینترتیب همه ی واژگان محذوف حشو محسوبند
    و در مضمون آفرینی نقشی ندارند
    و این برای شعری کوتاه زیانبارست
    وشعر را دچار اطناب وحشو می کند و غث وثمین درهم
    و
    این سروده از نظر فرم هم ایراد داشت که اصلاح گردید
    با احترام

    • کاوه آشوری

      فروردین 27, 1402

      سپاس از لطفتون ولی ساختار و فرم شعر اینجوری کامل بهم ریخت و بیشتر به جمله ادبی شبیه شد تا شعر

نظرها
  1. درودها

    سپید نیمایی ساده وصمیمی بود از قلم شما

    هماره نویسان و شاد باشید و عاشق بمانید

    💐💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا