🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا همیشه

(ثبت: 259679) اردیبهشت 31, 1402 
تا همیشه

باعث افتخار خواهد بود

با تو تا کوچه ی غزل رفتن

دل سپردن به بوسه های نسیم

به لبان قرار(،) جان گفتن

آسودن

آشفتن

و در آغوش مهربان خفتن

تا نگاره ی مهر

و نگاهی دگر

تا همیشه

جاودان(،) عشق (!)

 

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک. اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 3, 1402

    نبینم بی نظر ماندی تو ای شعر!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا