🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا واقعیت ها…

(ثبت: 253375) آذر 3, 1401 

 

خوش می درخشیدم اگر
مرا_
خورشیدم، درخششی دوباره در سایه ی مهتاب گونت
حس می کردم،
از تاریکی ها به روشنایی ها
از قصه های شیرین به واقعیت ها ی تلخ
از دروغ ها به واقعیت ها می رسیدم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    آذر 3, 1401

    درودتان ایران بانو 🌿🍃🌸

    کوتاهی به وسعت ایران خواندم و لذت بردم🌿🍃مانا بمانید🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 3, 1401

    درود بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    زیبا ست

    به امید آن روز …

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐🙏👏👏👏🌺

  3. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا