🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا چوب های شکسته بر آب …

(ثبت: 247201) اردیبهشت 1, 1401 

 

از چادرِ بید
سری برهنه مانده بود

شوریده
کوه از پی کوه
موج می‌جوشانْد
طوفانِ آه …

سی و یکم فروردین 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1401

    سلام و درود

    عاشق بید مجنونم.
    وقتی به دستور فردی بی تدبیر تمام درختان بید مجنون دو سوی خیابان آیکوه سابق (راهنمایی فعلی ) مشهد را به جرم فقط و فقط زیبایی بریده بودند بر تنه ی آن ها آیه فاتخه را خوانده و گریستم.
    شما سروده اید :
    از چادرِ بید
    سری برهنه مانده بود
    آنجا چادر بید، با تنِ از پای بریده پیاده روها را پوشانده بود.
    خیلی این کوتاه شما را دوست دارم.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 1, 1401

      درود و سپاس از مهر حضورو دریافت نظر گرامیتان استاد خراسانی گرانقدر
      🌺🌺🌺

  2. اردیبهشت 1, 1401

    درود بر بانوی نوری گرامی
    سروده ای زیبا و تألم آور بود
    سلامت و دلشاد باشید
    🌹🌹🌹

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 2, 1401

      درود و سپاس از مهر حضورتان 🌺🌺🌺

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 2, 1401

    سلام و درود استاد بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 2, 1401

      درود و سپاس از مهر حضورتان 🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا